понеделник, 18 март 2013 г.

Парти Гърли от Забавлятелство Шестнадесето

И тази година Баба ни Марта си прави каквото си иска. То не беше сняг, дъжд, вятър и 20 градуса жеги...За утре обещават по малко от всичко :-)

Мда, май за отново започваме с тема "Времето" (или както вече е модерно - "Дали вали...бг"), но...за разлика от Бабка ви Марта, тук няма лъжа...няма измама - за пореден месец вие избрахте своите Любимки. 

Те са:

и измъченият счетоводител (на който аз - Злати - искрено съчувствам, защото съм в същото положение)

и  невероятната книжка с феи

и пролетно-летният и пеперуден таг

Значките са на страничната лента ако искате да се закичите с тях. Ще се радваме да ни помогнете като Вдъхновителки през следващия месец.

За да ви издадем следващата тема може да ни пишете на мейла ни (paperwonders.team@gmail.com).

Усмихнати поздрави,
четирите Баби от предходният пост ;-)


2 коментара:

  1. Страхотна и много приятна изненада ми поднасяте, мили хора. Благодаря силно и от сърце на всички момичета, които са гласували за моята книжка. За мен е истинска чест. Прегръдки, shMe вече с ъпгрейд :)ххх

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря на всички, които са гласували за мен. Много приятно ме изненадахте и зарадвахте в момент, в който наистина не ми е много весело. Това е една от картичките, която най-много съм мислила как да изглежда и какво да има по нея, но накрая усмивката и приятната изненада на човека, който я получи си заслужаваше :)
    Още веднъж ви благодаря за оценката и гласовете, това значи много за мен. Прегръщам ви и ви пожелавам голямо пролетно творческо вдъхновение !

    ОтговорИзтриване